Oliver o gänget...

Efter många olika espresso house fick vi slutligen en plats där vi både kunde fika OCH ställa barnvagnen. Har alltid de lika mysigt me Malin, o nu även sötaste bebisen Oliver som hängt med sen 4,5 månader tillbaka...

Nu väntas Linus vilken minut som helst. Sen ska vi till syster. Får se var kvällen slutar... i soffan med en dålig film som går på tv gissar jag =) Men I love it. Så länge jag o Linus håller ihop spelar inget annat någon roll. Fast de gör de ju nu... Bebis i magen måste ju oxå må bra. Då mår vi bra =)




Jag övar på mamma-rollen. Ser de bra ut? =)
Med lugna o snälla Oliver blir jag iaf allt förutom rädd...!
(Lägg märke till mina händer på fotot. Vad har HÄNT? hoppas de e kamerand vinkel, för annars e dom något av de största jag sett! Haha!)

 

Kommentarer
Postat av: Mad

Tyckte väl att det va du..Gick förbi idag och såg dig sitta därinne;) När tycker du vi ska fika?? =)

2009-10-17 @ 17:07:59
URL: http://mamamad.se
Postat av: Christin

Fanny, det är dina mammahänder! Man tappar icke sin guldklimp med dem! =) Hur stort är pyret? Är det ngr centimeter el är det ett litet päron kanske? Jag tycker det är så stort när folk i ens omgivning i samma ålder skaffar barn - typ på riktigt blir vuxna el ngt!=)kram

2009-10-17 @ 17:50:50
Postat av: mariaohlin

tänk när det är dina och linus lilla bebbe som ligger så fint i din famn. du ser verkligen världsvan ut bästa fanny :)

2009-10-17 @ 18:42:37
URL: http://mariaohlin.blogg.se/
Postat av: Marta

Fan va bra det ser ut..=)

2009-10-17 @ 19:13:34
Postat av: Frida Svensson

Fanny, det ser mkt bra ut!! Du kommer klara mamma-rollen galant!! Grattis än en gång till dig och Linus och lycka till nu!!

Och du, du är en stark tjej, som kommer klara av detta!!

Kram Frida Svensson

2009-10-18 @ 13:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0