fortfarande sjuk...

Usch! E fortfarande förkyld o har legat kvar i sängen halv dagen! Sitter nu o sörplar te (Maddes special hallonblads-te såklart! -MED honung för halsens skull) o halv-surar. Natten har varit sämre än någonsin... Tror jag gick upp på toaletten 5-6 gånger och drömmarna har varit många och konstiga. Att jag haft lite mensvärk-liknande smärta i magen ser jag däremot som ett plus... kanske e de de alla kallar förvärkar (för vad vet jag? :P) o de e ju bra... De vill jag ju ha -Så hon visar att hon e på g, min lilla Ella!
Igår va vi ju hos BM. Ella har nästan fixerat sig helt nu o allt såg bra ut... skönt! "Då får vi se om vi se i nästa vecka då" log min barnmorska -Men de tror jag! Just nu känns det som att vi kommer gå över tiden några dagar iaf, o just nu känns det inte så farligt om det nu blir så.. vi får helt enkelt vänja oss vid att vi får en ny chef i familjen Lundborg/Samevall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0