Weird!

Jag e fortfarande inte riktigt vaken tycker jag! Vet inte om det är för att natten, som vanligt, varit jobbig eller för att förkylningen tär på mig. Kanske är det både och, för inte orkar jag ens gå ner till Ica för att hämta ut mitt paket (vet iofs att de e TENS:en men borde verkligen hämta den ändå! -Eller JUST därför kanske jag borde säga!)

Inatt hade jag den sjukaste drömmen so far. Jag brukar ju drömma om att jag föder Ella, men inatt var det något annat... (känsliga/pryda läsare kan sluta läsa här!) -Det var nämligen såhär att man (för att inte spricka under förlossningen) skulle sy igen sig själv "där nere"... (verkar ju jävligt smart, men de va som sagt en dröm och allt verkar ju logiskt då!) Man fick hem små lådor i form av p-piller, tråd och nål och en en bedövning. Tyvärr räckte bara bedövningen till en omgång och man va tvungen att göra detta 2 ggr... Ja, man skulle göra de på sig själv! Att man dessutom fick med sig p-piller förstår jag inte riktigt (inte tänkte jag på detta heller i drömmen, såklart) jag menar -lite sent att tänka på de kanske :P

Imorgon börjar listan bockas av. Inte tror jag att Ella e på väg än faktiskt... Så lite som jag känt :( Lite mensvärk-liknande i några dagar och magen levde sitt eget liv inatt, men utöver det så känner jag NADA! Hoppas jag får de som morsan hade med mig. Hon kände heller inget för än en 15 timmar (eller va hon sa) innan... De va då hon sa till pappa att hon nog inte orkade följa med på nyår om det fortsatte så (O behöver jag berätta att hon inte heller gjorde de? Då hade hon en 1 dygn gammal dotter redan :)) -Man kan ju alltid drömma. Vissa har det så. Andra känner det i flera dagar innan! -Hur får jag de, Ella? -Kan du inte svara?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0