Fullspäckad torsdag!

Besökte Madde o Wincent idag. Missade såklart tåget även om jag stressat som en galning... Bussen fick de bli. Ella skötte sig nästan hela vägen. Fick sitta i bärselen och somnade i mammas famn. Älskade unge!
Väl framme bjöd Madde på spagetti o köttfärssås. Jag gav en present till "minibus" (bebis nummer 2 som fortfarande guppar i Maddes mage) o vi snackade, myste me Ella, Vi gick en promenad o sen visade charmtrollet Wincent oss danser av olika slag o hjälpte Ella me nappen. Söta lilla solstråle!

L kom o hämtade mig. Vi hämtade kameran o snacka me Rasmus en stund. Julian spanades in genom bilfönstret. Måste erkänna att jag redan blir sugen igen!! Men nej, inte än!

Nu har de ätits, jag har diskat, tvättat, hängt upp tvätt, plockat ur o in i diskmaskinen. Ella har ätit o somnat - för natten?!?

Nu ska de laddas upp bilder. Min älskade kamera e tillbaka!!

Kommentarer
Postat av: Amy

Inte säkert hon gnäller. Om inte annat märker de nog snart att det inte hjälper iaf. Så länge jag m'rker att lillan mår bra så är jag nöjd o fortsätter som tidigare. Hannah är 8 veckor. Blir 2 månader på måndag

2010-08-19 @ 20:39:34
URL: http://carrera83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0