Vackra, envisa lilla damen!

Ella var inte alls sugen på att visa sitt vackra lilla ansikte när vi igår va på 3D-ul. Vi fick dock en film-snutt på 20 sekunder och ett enda foto som man iaf såg LITE på! De andra var bara massa armar och ben som låg framför henne.
Vi fick en ny tid, nästa måndag. Så länge får ni nöja er med denna bild:



Vackra, fina flicka. Mamma får hjärtat i halsgropen varje gång du dyker upp på ultraljuden. Blir lixom påmind att jag faktiskt har en bebis i magen. En alldeles alldeles egen liten underbar flicka.
Det e helt sjukt. sjukt underbart!
Jag e plötsligt så mycket mer lycklig över denna lilla varelse än jag någonsin trodde jag skulle bli... Låter det konstigt? - Jag förstår det! Jag förstår inte hur min kärlek ska kunna växa sig ännu starkare för henne. Hon e ju redan det jag bryr mig o oroar mig mest för!
Men jag kommer nog förstå... SEN!
Sen när hon plötsligt ligger brevid mig o utövar sina skrik-kunskaper o bara finns där. Då kommer jag väl förstå. Nu nöjer jag mig mer än väl med detta. En nästan överdriven kärlek och uppskattning känner jag just nu för min familj. Såklart min familj Lundborgarna oxå, men nu pratar jag främst om min "egen-ihop-satta" familj. Familjen Samevall/Lundborg - Jag, Linus och vår vackra Ella <3 Jag älskar oss. Jag är så lyckligt lottad!



Ella vecka 29+3
Allt såg mycket bra ut...
Låg på väldigt nära "snittet" på allt BM mätte...

--> huvud: 73,9 mm
--> mage: 262,3 mm
--> lårben: 55,5 mm
--> vikt: 1445 g

Hon skrev även följande:
Barnet sitter idag i säte med uppslagna ben och huvud flekterat mot bröstkorgen och rygg till höger. Omöjligt med 3/4 D överblick. Ny tid om möjligt inom ca 1 vecka. Storlek idag stämmer fint med graviditetslängd.


Lilla envisa Ella-karamella! Ska passa på att nämna att BM knappast petade lite när hon ville få Ella att flytta på sig... Hon bumpade rejält i magen o sa att när man gör så så vänder sig dom flesta bebisarna (dom som inte e LIKA envisa o bestämmda som vår??) Men ikke! Ella låg (eller "satt" som hon skrev) väl bekvämt och ville inte under några omständigheter flytta på sig. Händer och fötter rörde hon lite på, men en annan ställning? Ha! De kunde vi bara ta o glömma!

Får se vad hon e på för humör nästa vecka då... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0