11 månader!

11 månader idag! Jag o Linus firar alltså snart 1 år som pojk o flickvän o endast 2 månader (och 2 dagar) efter det beräknas lilla Ella komma till världen!

Jag fortsätter att vakna på nätterna. Jag mår fortfarande skit efter att ha ätit något (vad som helst) o drömmer lika skumt... Inatt var Ella knappt 2 månader då hon plötsligt började krypa (!) Jag blev förskräckt! "Linus, Linus, hon ska inte kunna krypa än" halv-skrek jag! Linus däremot var bara imponerad. Tyckte de va hur coolt som helst att hans unge kunde göra saker som hon inte borde kunna i den åldern. Hon reste sig även upp senare i drömmen, hon pussades o jollrade. Jag blev rädd. Hon va ju inte tillräckligt gammal än. Va de något fel? Linus va fortfarande bara glad och stolt...
Va fan betyder detta? Något i stil med att jag är oroad över att varken jag eller Linus kan något om barn? Att vi e på helt olika nivåer (Han e ju mest förväntansfull, medans jag e mest rädd, även i verkligheten!)
Drömmar e spännande, o absolut tror jag att dom betyder något... vad e dom annars till för, lixom?


Kommentarer
Postat av: Malin och lilla Oliver

Det är så normalt att drömma hel knäppa drömmar, dom blir bara värre och värre. Men du ska se när Ella kommer så kommer det va den naturligaste saken i världen att vara hennes mamma, iaf efter ett litet tag!

2010-01-14 @ 22:27:46
URL: http://finaklumpen.blogg.se/
Postat av: icky

Jag tror du drömmer så mycket om Ella för att du längtar efter henne :) Både du och Linus kommer bli bra föräldrar så jag tycker inte du ska vara rädd!

2010-01-15 @ 09:18:55
Postat av: Tjolanta

Aww Fanny.. jag kan trösta dig med att det verkligen inte är något att oroa sig för. Alla drömmer mardrömmar om sina barn innan de föds. Min syster drömde att hennes lilla kevin föddes med alla tänder i munnen.. hon blev också förskräckt. Och det är nog som du säger. Oron över vad som komma skall, man vet ju faktiskt inte vad man har att göra med, förrän hon är kommen ! Men hang in there ! <3

2010-01-15 @ 13:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0