Jag har en knäpp familj o dessutom knäppa vänner, o jag ÄLSKAR det!

Gick från den underbara nyheten att vår vackra Ella snart ska komma till världen till att victor - bror, Linus o Linus kompis Jonas ska ut med "brudmagneten"-barnvagnen och ragga brudar! Trevligt att mina nära o kära ser min dotter som ett redskap att plocka upp brudar med!
Haha!

Läs o begråt, mina vänner...

Facebook-status idag:

Fanny Maria Lundborg
 
Fanny Maria Lundborg:
Idag är det 11 veckor till vår Ella ska komma till världen! 11 VECKOR!
-------------------------------------------------------------------------------------------

Mikaela Wallon
, Marie Bonny, Ellinor Helzel och 3 andra gillar detta.


Jonas Jonne Jönsson
Jonas Jonne Jönsson
trevligt....då ser man inte linus mer än på jobb och när han är ute och kör spermievagn

Victor Lundborg
Victor Lundborg
HAHAHAHA! joho, du kan följa med mig och linus när vi ska ut och ragga med vagnen, bästa brudmagneten !

Fanny Maria Lundborg
Fanny Maria Lundborg
Petra - Hur långt är du gången nu?

Jonas - Du får följa me Linus o min bror ut på lilla torg sen Barnvagn e visst värsta brudmagneten (enligt min bror - victor-han som "gillar" detta iaf. O de kan jag väl hålla med om. Tjejer tror killarna som går me barnvagn e trygga o omtänksamma o vill ha - även om dom redan har en - familj) så om du orkar med fler tjejer (jag vet att de inte e 125 nu haha!) så får du leka "hederlig" tillsammans med dom i vår! =)

Fanny Maria Lundborg
Fanny Maria Lundborg
haha... jag såg inte ens att du kommenterat de innan jag skrev de till jonne, Victor =)

Victor Lundborg
Victor Lundborg
Haha, jag tänkte nästan de, vi tänker som Lundborgare =)

Fanny Maria Lundborg
Fanny Maria Lundborg
Usch. IKKE bra att tänka som en Lundborgare! Lär inte Ella de när ni e ute på era raggnings-rundor bara =)
O låt bara Linus ha Ella när de e blöj-byte eller kräk som gäller - de e nog snarare avtändande för brudarna (för dom får inte ragga på min man, inte!) så kan ni köra vagnen (eller ska vi kalla den för "brudmagneten") resten av tiden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0