Banta sitt barn?

Den där Katrin Zytomierska (eller vad hon nu heter) e för himla rolig (?) Hon har nu fått för sig att hennes son Ringo lider av fetma. Han är 7 veckor och väger 6 kilo. Enligt henne säger doktorn att han klarar sig utan mat en hel natt (12 timmar) och borde få mindre mat iom att han e så fet!
De e nog de dummaste jag hört! Personligen föreslår jag att ni bytar doktor istället, familjen Rimér!

Barn (eller iaf bebisar) SKA va feta! Dubbelhakor och valk-lår e fint och hör väl till bebis-tiden...? Att man dessutom inte ska ge barnet mat när den vill är väl bara idiotiskt?
Ella äter nästan var 3de timme på dagen och ungefär var 5de på natten. Hon e iofs inte SÅ stor som Ringo, men om hon hade varit hade jag ändå fortsatt ge henne mat när hon "ropat" på den.

Så -för i helvete, Katrin (som för övrigt nog inte läser min blogg :P) Ge ungen mat när han vill! Svält dig själv, men låt de inte gå ut över ditt barn! -Dom kontrollerar sitt intag själv (e de jag hört, iaf!)


-Världens vackraste TJOCKIS <3

Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor/Kim

Underbaart foto!!! Puss

2010-07-15 @ 14:22:16
Postat av: Mad

Det där har jag fått höra om Wincent också! Korkade kommentarer. Jag håller med dig! Man bantar INTE BARN! Ren idioti!

2010-07-15 @ 14:33:43
URL: http://mamamad.se
Postat av: Nile

Jag tycker man ska äta som en bebis hela livet....tycker det e fint emd dubbelhakor och valklår som vuxen också=) Det finns ju leggins!

2010-07-16 @ 10:41:06
Postat av: Faster juuuu

Men!!! Bebisar ska va rultiga....fråga bara "Bin Laden"....Saknar er <3

2010-07-16 @ 13:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0