Besök (som tur va inte av Anna Skipper)

Agge med mor var o hälsade på idag. Åt jordgubbar o glas, o även en mega-melon slank ner (i deras magar, då jag äter inte melon) Vi gullade me Ella, gick o handlade o tjattrade en massa. Så där som tre tanter gör när dom ses!

Bröt matsedlen igår o körde på taco-paj istället. Idag e de däremot tillbaka på tisdags-planeringen. Laxsallad. Fy tusan va jag kände mig nyttig. Anna Skipper skulle varit stolt... Förutom brödet då. De skulle väl va livsfarligt o rent ut av dödligt i hennes ögon. Jag tyckte de smakade nyttigt. Fast gott. Förmodligen sånt där "bättre-än-rostebröd-bröd, men-fortfarande-onyttigt-som-fan-bröd". I don't care so much. De smakade bra. De räcker för mig!

Nu blir de lugn kväll o förmodligen en något så när tidig säng-gång. Jag va så satans trött i morse att jag somnade medans jag matade Ella och vaknade först igen när hon "spottade ut" flaskan. "KLAR" ropade hon (inte) o somnade om på min axel medans jag rapade henne. "Duktiga, duktiga Ella" tänkte jag. "Morsan sover gärna fleera timmar till" (Så blev de ju såklart inte, men men..)
Innan sänggång ska jag ner en trappa o knacka på hos Janie. Fråga om hon vill ut o promenixa imorgon förmiddag igen. Så mycket roligare at ha någon med sig. Försöker att hjälpa henne med svenskan oxå, Då hon själv pratar Spanska (o engelska o bara lite svenska) -Så har hon lovat mig att hon ska lära mig lite spanska...  Kan bli intressant! "Un cerveza, por favor" Kan jag hittills (-Fast de e pappa som lärt mig de!)

Kommer ett inlägg till senare. Först ska jag väcka mina ögonstenar (iaf "den stora") -Dom sover i soffan hållandes i varandras händer... Undrar serisöt om man kan bli sötare...


Usch! -Inte söt!


Kommentarer
Postat av: mariaohlin

jag är också taggad. fast fatta vad cash vi skulle behöva för att kunna starta. vi kan kanske hitta någon rik mat-mor som vill investera. lokalen intill ert, alltså jag skulle verkligen kunna se den som ett bagerikafé. kan inte du ? jag tycker att vi ska undersöka ! :D

2010-07-21 @ 07:51:23
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0