Ensam Lördags-kväll!

Linus, Jonas, Jonas kompis Patrik o även Tn (som var här en stund o hälsade på o käkade pizza) har nu dragit vidare ner till Sommar Rock's sista dag! Jag o Ella stannade hemma. En trött Ella va det som för 10 minuter sen, efter en tids "vaggning" i famnen, äntligen somnade stenhårt. Nu ligger hon på sin kudde. Suger på sin napp o myser med sin "snuttis". Hon e så otroligt ljuv mitt lilla barn. Så otroligt vacker o rolig. Fy tusan vilken kärlek man kan känna, alltså!

Ikväll står inte mkt på schemat. Tömma diskmaskinen o även tvättmaskinen ska jag göra när dom e färdiga, men annars ser de ut att bara få va en "slappar-kväll". Skönt. Får väl skriva lite blogginlägg som man kan ha i "arkivet" för att lägga upp dagar man e "busy" o inte hinner skriva så mycket... Jag brukar göra så -Hur gör ni??

Btw så blev de ingen Alex idag. Dom planerade om o kommer nog i nästa månad istället. De hoppas jag. Saknar henne verkligen!



-Bara jag ikväll! O Ella såklart <3

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Gott med pizza :)

2010-07-18 @ 13:03:08
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0