Torsdag!

Igår hade jag en riktig superdag med den söta Maggan. Typ 100 år sen vi sågs, men nu hoppas jag att det blir mer ofta. Att hon har en bulle i ugnen som ska ploppa ut på min födelsedag (har jag bestämt -även om den e beräknad 3 dagar senare, alltså den 2 januari) gör de ju inte sämre! Kul att kunna prata bebis till öronen blöder med någon som e intresserad på riktigt (Menar inte att mina andra vänner inte e intresserade, men dom utan barn kanske inte tycker att det e extremt intressant att disskutera bebis-bajs, avnavling och sammandragningar i livmodern flera timmar utan att bli LITE trötta på det! ;)

På kvällen igår åkte vi till Höllviken.
Elin, Robin, Plankstek, pool-badande, stekande (de måste man ju göra när man e i Hölle...) snack om fett-ränder i köttbitar och en hel del gos med Ella (och minst lika mkt problem med hennes satans tröja som ville ALLT utom att stanna nere.) sammanfattar kvällen. Trevligt som alltid va de iaf!

Idag ska jag försöka få lite städat. O roa liten Bella ska jag ju göra -fast gymmet fortfarande e mkt roligare än mamma! En promenix i fina vädret ska vi ut på o sen ska vi mysa bara vi två ikväll. Pappa Linus ska nämligen ut o fiska med sin kompis/boss Andreas.

Imorgon e de full fart, men de tar vi då.
Nu blir det bilder från gårdagens händelser. Enjoy (?)



-Fina Pappa L


-Bästis Elin o fågelungen Ella


-Pool o poolhus. Glassigt värre!


Jag och älsklings-hjärtat.


Kommentarer
Postat av: Maggan

Nä du snäckan! Den får inte komma i år! Ska ha jul o nyår överstökat!! Haha ;) Puss

2010-07-08 @ 18:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0