En tur till stan...

Idag bär det av till stan och min underbara vän Tn (Therese)! Vi ska fika o snacka skit... (Antagligen om blöjor och förlossning för min del, och om fest o killar för Tn:s -vilket utgör en perfekt blandning enligt mig =))

Efter de blir de en sväng till IKEA (ovanligt va?) för mig o Linus. Luckorna till tv-möblen har visst kommit och även en hel-spegel ska inhandlas. Mjukisbyxor ska vi båda köpa (fast inte på ikea då) för att kunna packa med i bb-väskan... Även själva väskan ska vi kanske handla... om vi hittar nån! Just nu ligger saker som ska med i en hög.. Känns sådär!

Linus ska äntligen till tandläkaren imorgon. Jag och han har nämligen en deal! Om han (för första gången på typ 5 år) går till tandläkaren (han gnisslar tänder OCH har bitit av en kindtand) så får han även lägga pengar på några stötdämpare till nya bilen (som man visst är i STOOORT behov av -Iaf om man heter Linus o e biltokig!)

Nu ska jag ringa Tn. Se om hon tvättat klart så att jag kan åka dit snart. WIE!





- Gamla bilder på mig o min Tn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0