Tandläkaren nästa...

Gud va jag INTE e sugen på tandläkaren idag. Jag e på pissigt humör. Trött, gnällig o mår kass gör jag! Jag tror iofs mest att detta beror på sömnbrist och de enda jag känner för att göra just nu är att dra ut täcket o kuddarna i soffan o lägga mig här o bara mysa (o kanske sova en stund) Men NEJ... De kan jag ju inte! Jag ska snart knalla ner till tåget. Åka tåg o bussar i TIMMAR (ja, faktiskt!) och sen bli runt-rotad i munnen av en dum snobb-tandläkare från höllviken.. USCH! säger jag bara!
Efter de ska jag iaf komma hem o mysa ner mig. Tycka synd om mig själv och bara sooova. Jag behöver de nu. Jag har nästan inte haft en lugn stund sen det att min mammaledighet började. O de e väl lite de som e meningen? Att jag ska stressa ner nu, innan älskade lilla Ella kommer...
Okidooki. Dax att bita ihop! Ta sig i kragen eller bita i de sura äpplet (kanske samtliga allternativ?) -Höllviken, here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0