Måndag!

Kul att så många läst min förlossningsberättelse... (eller iaf besökt min blogg igår) däremot lite tråkigt att man som alltid får så pass lite kommentarer!

I veckan händer det nog en del ändå! Madde o Wincent kommer o hälsar på på torsdag, kuss kommer nån av dagarna, o sen ska vi besöka bvc o bara lyckas överleva en vecka till med varandra :) :)
Just nu sover lillan efter många om o men o jag ska passa på att göra lite nytta (typ äta, borsta tänderna o läsa bloggar)

Btw, Jag har börjat gilla måndagar. Visst e de första dagen på veckan och därmed sjukt långt till helgen, vi har ytterliggare 4 nätter och dagar att ta oss igenom när pappa e på jobbet och måndagar e alltid lite förknippade med ångest... Det som då har fått mig att faktiskt börjat tycka att måndagarna är helt okej stavas MARIA MONTAZAMI (eller stavas de så??) att det dessutom går ett avsnitt av top model innan min absoluta favorit Maria gör entré i tv-rutan gör inte det hela sämre. Tvärtom! Jag gillar top model och ÄLSKAR Hollywood-fruarna! :)
 

Kommentarer
Postat av: Ida

läser så ofta jag hinner! tycker det är sjukt kul att följa er! kommentera glömmer jag såklart men jag finns där o läser! haha kram på er

2010-05-03 @ 16:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0