Sömn efterlyses!

Inatt har varit en SKITnatt! Strax efter 23 la jag då jag ÄNTLIGEN va klar med alla bestyr, då hade Ella o Linus sovit på soffan i 1½ timme ungefär. Vi la Ella i sängen o efter de bröt helvetet ut... De längsta jag sov inatt va 2 timmar i sträck (!) o då hade jag henne nära, nära -på min arm och i en filt! Resten av natten bestod av gnäll, mat, kräk, gnäll, skrik, mer mat, veva me armarna, skrika lite till o ännu mer gnäll...
Hon känns lite som hon kör "varannan dag" just nu. Ena dagen sover hon o äter jättebra, nästa e det precis tvärtom, men vad ska man göra lixom? -Uthärda, gissar jag på!!

Idag har kussi varit här en sväng. Inte va de lönt att försöka vila mer då Ella fortfarande ville vara vaken (utom då hon ligger PÅ mig (o jag alltså inte kan göra NÅGOT!) så jag valde att få lite sällskap istället :)
Hyresvärden o hans kollega va här oxå... Fixade lite -dock inte allt dom SKULLE fixa. Jag fattar inte, de blir aldrig klart här :S

Sitter nu o väntar på att mannen ska komma hem. Längtar efter honom och längtar efter att få lämna över lilla monstret så jag kan lyckas göra NÅGOT idag...
Småbarnsföräldrer is the shit- de kom jag på inatt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0