Surprise!

Jag älskar att överraska, e dock inte mycket för att BLI överraskad -iaf inte då jag vet att jag SKA bli överraskad, eller misstänker de... Jag blir alldeles för nyfiken då!!
Dock gillar jag små överraskningar i vardagen, som när Linus förra veckan kom hem me 10 stora, vackra, röda rosor, "bara för att" lixom.
Lika dant gjorde jag idag.. dock inte med rosor, utan med något som för killar e MYCKET bättre... Nämligen öl!!! Lite olika sorter i roliga flaskor kom jag hem med o glad, de blev han, min man <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Åhh vad härligt att bli överraskad! :)



Ja, vi måste packa väskan snart.. O tvätta lakanen till sängen osv.. Känns som att de börjar bli dax :)

2010-05-06 @ 09:08:08
URL: http://grooodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0