Pampigt värre!

Underbar första advent har vi haft! Julians dop följt av julmarknad har vi spenderat dagen med... -Ljus, Julkänsla o lycka -Fantastiskt, helt enkelt!

Jag måste erkänna att jag älskar högtider och traditioner. -Dopet va vackert. Kyrkan fantastisk. Jag blir alltid en smula rörd i kyrkan. -Jag vet inte varför... De e så pampigt, lixom. Mäktigt. Man minns avslutningar i småskolan. Dessa avslutningar som var så speciella.. Man sjöng med kören, Mamma o pappa satt i bänkraderna o man hade klätt upp sig i sin allra finaste klänning.. Man tänker oxå på alla som försvunnit. -Som man tagit ett sista farväl av i kyrkan. Det är så stort, så viktigt, så vackert.



Imorgon kommer mamma. Vi ska äta kasslergratäng som jag lagat till idag.. Snacka lite skit! Annars bjuder veckan på full show.. Hoppas vi! Tisdag -Aggedejt. Onsdag -Mammorna (?) Tordag -BVC o Jessiedejt. Fredag -Madde o Wincent-dejt.
Helgen e oplanerad än så länge, men där dyker de alltid upp något. -Hälsa på Moffa kanske? Så himla längesen nu.. Men vi får se. Den kommer med all sanolikhet va fullbokad om nån dag. -And I like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0