Shoppa o fika!

Nu drar vi till stan o träffar bästaste Agge. Kanske kommer hon en stund senare än oss då hon skulle fixa med tvätten. Då går jag o Ella nog en sväng om Lindex, Åhlens. Kanske kollar vi in kappahl oxå. Shoppar en tröja eller två (hon behöver faktiskt tjocktröjor)
Vi träffar kanske upp Jessie oxå. Hon va fikasugen, men va lite sådär halv-uppbokad samtidigt. Fika gör vi väl iaf. Med eller utan fröken Tibell. Men ingen mat. Hansamat =ingen mat resten av månaden, typ!


Januari 2010. Gravid Fanny o födelsegris Agge med pizzasnurra i handen.
...Om ni för övrigt undrar över den svarta fyrkanten som pryder mitt aniskte så säger jag bara att jag va mycket inspererad av Lady Gaga's crazy outfits o ville göra nåt liknande.... Eller så såg jag så förbannat sliten ut att jag "satte över" den i paint i efterhand -Minns inte riktigt vilket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0