Önskelista!

Jag fyller år i december. Den 30de för att vara mer exakt. Dock vet jag redan svaret jag kommer svara då de e dax för folk att börja fråga mig om vad jag önskar mig på denna speciella dag (25 ju!) -"Hmm... vet inte. Svåårt ju! Inget. Pengar kanske" ... -TRÅK!

Nu har jag kommit på en del, o skriver därför ner de. Innan jag glömmer!

Jag. Vill. Ha...(håll i er): 

En vinterjacka
Ett par vinterdojor
En nya garderob
En smal midja,
500 (minst) extra dagar mammaledighet
Lår utan gropar
En bikini
Blont hår
Längre hår
Löshår 
(Dock) inget hår på benen
Snö på julafton
Ett körkort
En bil
Ett hus (gärna en gård) 
En häst
Livstidsgaranti på perfekt hy
Ett badkar
Solbränna
Bra väder
En ipod
Converse i alla dess färger o former
En massa andra skor
En vecka (eller 2. eller 3) i fjällen
En vecka (eller 2. eller 3) i nåt varmt land
En systemkamera
En tv, (till sovrummet)
Omkring 10.000 blöjor
Ett presenkort som aldrig slutar gälla på babyland (o på alla andra ställe man kan köpa bebis-kläder, leksaker o annat bebis/barn-grejs)
Ett visakort som aldrig säger "slut på kontot"
Besök av mina gamla idre-vänner
Mer tid på dygnet 

. Nu vet ni vad ni ska fixa till mig i födelsedagspresent! (möjligtvis julklapp oxå) Jag hoppas o räknar givetvis med att få allt!



24 år. 9 månader. 21 dagar.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Blev 150 + frakt. Ville verkligen ha den :P antar att den kosty 249 som ny, så hon som säljer den måste vara rätt nöjd! Tycker den är jättefin, mycket finare än den med elefanter som de har inne nu (lindex). Sen får vi se hur länge hon kan ha den, för det är stlk 68... Men hennes tunna overaller i stlk 62 passar fortfarande så då måste denna passa ett tag framöver :) har budat på en annan randig stlk 74/80 och om inte den går upp för mycket i pris så ska jag banne mig ha den också ;D



2010-09-22 @ 04:36:10
URL: http://Http://emeliten.wordpress.com
Postat av: Malin och lilla Oliver

Haha. Det är ju iaf bra att du är ute i god tid :)

2010-09-22 @ 07:14:09
URL: http://finaklumpen.blogg.se/
Postat av: mariaohlin

om jag vann 10 miljoner skulle jag köpa allt det där till dig för minst hälften av miljonerna. du förtjänar det bästa, för du är den bästa mamman i världen. :)



tack, det känns sjukt bra att jag fick så god respons från lilla ella-bella. haha, ibland tänker jag att hon tänker. typ som när jag stoppar hela huvudet i vagnen för att få henne & smajla & så ser hon bara sjukt oberörd ut eller JÄÄÄÄTTEledsen. hon måste tänka att jag är helt dum i huvudet !



det var så lite så. egentligen vill man bara köpa allt till henne. skämma bort henne. men vi börjar med ett par giraffskor :) hihi !



angående zlantandrömmen. jag har för mig att vi rullade runt lite på golvet med, men jag lät bli att skriva det. ville inte framstå som en sexgalning. så, lova att du inte säger något.

2010-09-22 @ 10:09:03
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0