Ännu en sovmorgon!

img_3312 (MMS)

"Jag kan gå upp med Ella imorgon så får du sova" sa jag ikväll till Linus... "Vi kan väl se" svarade han (o jag trodde först att han jävlades. -menade att de ändå inte skulle hända..) "Jo, men jag kan de" försäkrade jag. "Jojo, men de stör ändå inte mig att gå upp, så jag kan ta henne" fortsatte han.. "Okej, om du vill så säger jag inte emot" sa jag snabbt, o vips så säkrade jag ännu en sovmorgon! GOD va vi kompleterar varandra. -En som gillar sömn (speciellt på morgonen) o en som gillar att gå upp på... Snacka om perfect match! Imorgon får vi fint besök, btw! Bästis Amber med familj kommer förbi, o så även Eva o Love. På kvällen käkar vi nog hos Ralle o Agge. Kränger ägg o sill o allt sånt där som man borde äta till påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0