Lack!

Förr målade jag naglarna jämt! men efter att Ella kom och folk i princip inte fick andas i närheten av henne utan att jag trodde hon skulle dö av alla baciller och bakterier så slutade jag med detta helt -Precis som med parfym! (Dock ej deo -jag e inte äcklig!)
Iaf. Nu e Ella 1 och har uppenbarligen överlevt alla nysningar och livsfarliga solstrålar och allt annat som gjort att magen fått megaklump i sig, och därför tänkte jag börja piffa upp vardagen igen...
Håret e fortfarande under all kritik, men vad gör de när de finns en färgklick på naglarna, lixom?


-Tadam! Jag känner mig såå piffig!

Kommentarer
Postat av: Venessa

Gud så snyggt!

2011-04-29 @ 07:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0