Gårdagen!

Mamma hämtade upp mig igår. Vi fortsatte mot stan... Åt middag med Agge, Agges mamma Karin o Venessa på restaurang Asien vid Möllan!
Jag drog storvinsten! Åt en kyckling-rätt med curry och kokos-mjölk som va godare än godast! -tyckte både jag o mamma o agge (som oxå smakade av den!)


Vi körde vidare till Heleneholms skolan efter magarna blivit fulla. -Trängdes en kvart innan vi släpptes in...
Musikalen började med en tjej som va iklädd endast trosor -"jäklar!" tänkte jag! -"modiga brudar!"

Följande 3 timmar följdes av show på hög nivå. -Jag var jäkligt imponerad!
Vi log, skrattade och fick piggar på både armar och ben när vissa av tjejerna oxå visade sig va riktigt duktiga sångerskor!

En jäkla bra kväll, va de! -Vi hade så himla kul! Dessutom kände jag att jag behövde något sånt här! Nästa års musikal är redan bokad (iaf i mitt huvud!)


Jag vill ännu en gång upprepa att några av dessa tjejer kommer (eller borde iaf) bli riktigt stora. Små pluttiga gymnasie-brudar o redan sån här potensial. -De stavas G.R.Y.M.T!


-Igår hade mamma (nästan) en Ella-fri kväll!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Wow! Gillar din hårfärg på denna bilden! Inte funderat på att färga det brunt? :) Skitfint!

2011-02-16 @ 21:49:07
URL: http://emeliten.wordpress.com
Postat av: Agge

Sjukt lyckad kväll :) Taaack ! Mer sånt tycker vi :D <3

2011-02-17 @ 08:43:06
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0