På bättringsvägen?

Så va helgen över... igen!
Jag sov som utlovat hela dan... -nästan iaf! Klockan va närmre ett när L o Ella kom in och väckte mig i eftermiddags! 

L åkte sen in till stan och fikade med Rasmus. Jag och Ella stannade hemma o Vigge och Venessa kom förbi! Vi har trots sen uppgång hunnit med 2 maskiner tvätt, bad och käk idag. Ellas mage verkar oxå bättre -däremot är matlusten inte den största! -Vätska går bra, fruktpuré likaså. Välling har hon ätit i små omgångar men resten av maten vägras... Hon spottar och fräser!


-Konstig inställning på kameran när jag o Ella skulle ha fotosession innan...

Natten inatt var bättre än föregående. Trots liten dos välling kräkte hon ändå ett par timmar efter hon fått just detta.. Ledsen var hon oxå! Jag fick servera fruktpuré i sängen för att ögonen åter igen skulle slutas -o efter detta sov hon i flera timmar innan hon ville upp!


Jag o L har käkat thai ikväll. -Jag brinner inombords. Ska snart hoppa in i duschen innan jag hoppar vidare till sängen. Imorgon stannar vi bara hemma och e! -Känns som jag lovat någon något, men vet inte vem eller i så fall vad...
På kvällen ska jag iaf in till stan. -De minns jag! Stan, josse, fika o skvaller blir det! -Mysigt värre!


-Ella med bästaste pappa L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0