Juckmetoden

Lägenheten va en 4a. 101 kvm. Hyres! -Stor, fin o PERFEKT för oss!
De va många spekulanter. Sprang till och med på Sara (Pappas sambos dotter) och hennes Andreas i folkmassan. De va även unga tjejer o killar där. äldre par o barnfamiljer.
Jag vill verkligen ha den, men som sagt -de blir nog svårt... På onsdag får vi se!

Ella sov en timme medans vi var där och kollade. Venessa var i full gång att natta om då vi kom hem. Då detta visade sig vara omöjligt tog vi upp lillan. -Lät henne va me. Runt tio somnade hon igen -i typ 10 min. sen blev de ännu en nattning. NU sover hon. -förhoppningsvis för natten. förhoppningsvis, ja...


-Ella kör fortfarande "jag trycker mig bakåt med hjälp av händerna o sprattlar med benen o blir skitförbannad för att jag inte kommer fråmåt"-metoden. Idag gjorde hon däremot ett litet framsteg (bokstavligt talat) o lyckades jucka sig fram. -Så nu e de "de nya" -Juck-metoden..


Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Åh, håller tummarna för att lägenheten blir er!!

2011-01-14 @ 23:45:46
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Louise

Håller tummarna att ni får lägenheten! Den hade som du säger varit perfekt för er! :)

Hon är så ljuvlig lilla Ella! <3

Kram

2011-01-15 @ 14:28:30
URL: http://grooodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0