Kan de inte va färdigt nu?

Litet monster får tänder. Massa vita små piggar ploppar upp i munnen. -Jag gissar på att hon har ont!
Inatt hade vi tre vakentimmar. I sträck! -Jag höll på att ge upp. somna ståendes.

Efter panodil (varför e jag så feg med att ge det?) somnade hon till slut. De gjorde även jag! 4 timmar fick jag inatt...


-Fina monstret bus.

Maggan o lilla charmtrollet Lovisa tittade förbi idag. Vi lekte o åt (vräkte -iaf ungarna) o snackade skit. Ella var grymt interesserad av Lovisa. Klappade henne jättefint. Lovisa verkade dessutom gilla de minst lika mycket som Ella gjorde -Log o skrattade ikapp, gjorde dom!

Imorgon jobb. Eve, Vickans kompis passar Ella. Puh! -Panik hade jag där ett tag idag!


-Klappa fiiiiiint, bad jag!


-Polare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är BRA att du är försiktig med panodil. Mitt tips är att borsta tänderna med panodil. Men om hon är ledsen och har ont, då kanske det är bättre att hon får lite panodil innan hon somnar iaf?

2011-07-19 @ 07:26:48
Postat av: Mad

PS. Det va jag som skrev nyss..;)

2011-07-19 @ 07:27:35
URL: http://mamamad.se
Postat av: Maggan

Hehe så sööta!!!!

2011-07-19 @ 16:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0