Mitt allt.

img_3116 (MMS)

Stjärnan. Hur jobbig du än tycks va har kärleken för dig inga gränser. -De viskade jag till dig ikväll vid vår 2 timmar långa nattning. -Där nån gång i mitten när jag näst intill gav upp. Lät dig vinna..  Jag älskar dig, sa jag. Inget betyder mer än vad du gör, o så kommer de alltid att va. ("men snälla, somna nu" -la jag nog oxå till) Du stannade upp i sängen o drog ut nappen. "ujja boujja" flinade du. Jag suckade.  Men solen, Åskmolnet, Lilla, fina regnbågen min. -Så e de. De e för dig jag kämpar, för dig jag lever. Jag älskar dig, o jag älskar din pappa. Ni e min familj o mitt liv. -De finaste jag har.


Kommentarer
Postat av: Malin

Åååå vad fint skrivet!

2011-07-08 @ 08:03:45
URL: http://finaklumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0