Idag...

Jag o Ella hängde i folkets park/på St knuts torg med nyss-tillbaka-kommen-Lojsan halv dagen. -Mös o snackade! 
L handade, städade och hade allt fixat till de att vi va tillbaka. 

Ikväll åkte vi ner till Hölle, till kanalen o "Sill & Nubbe". -Fick present från Fajja o stötte på faster Åsa o hennes Niklas. Tog bilder med pappas superkamera som jag senare ska sno o visa er!
Vi åt gott. Drack en öl gjorde jag! Träffade även på en gammal granne från gatan vi bodde på från det att jag föddes till de att jag va 11. -Visade stolt upp min Ella för henne o snackade lite minnen..

Brossorna va med, svägisarna lika så -o Moffa såklart! Bättre avslut på helgen kunde jag inte önskat mig.



-Moffa.


-Ralle o Agge!


-Fick en sten som Ella o Linus hittat ♥


-Skitongen finast!


-Venessa o bus spatserade runt!

Kommentarer
Postat av: Mad

Ja och Ella då. Hon va ju också nyss en liten nyföding! Men se på henne nu. Spatserar runt med små pippliotter och grejer!

2011-06-13 @ 08:25:21
URL: http://mamamad.se
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vad mysigt det ser ut! Vilken fin tröja Ella har :)

Och självklart har alla coola brudar pilotbrillor, vad annars :)



Kramar

2011-06-13 @ 20:45:42
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0