Alla behöver vi en paus...

De e med sorg i hjärtat jag väljer att ta en paus. Jag hinner inte med även dig.
Kanske kommer jag tillbaka. Kanske inte. Men just för tillfället väljer jag annat. Prioriterar.
Jag kan jag inte vara kvar här. Du sätts åt sidan nu.


Jag älskar att skriva. De är ett lätt sätt att vara kreativ på. Ett snabbt sätt. Men då jag mestadels på senaste känt att det varken varit roligt eller givande måste jag välja att säga stopp.

Tack alla mina kära bloggläsare. Tack mina vänner och mina bekanta.
Jag kommer förmodligen tillbaka. Kanske redan snart. Kanske inte lika ofta, men ibland.
Jag väljer att sätta skolan före. pluggandet. träningen. Att få allt annat här i livet att på något sätt gå ihop.


I'l be back. -Håll utkik!


-Nummer 1 ♥



Kommentarer
Postat av: Madelaine

;(

2011-09-11 @ 11:09:43
URL: http:// mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0