Ja du, Herregud...

Jag vet inte vad jag gjort dig och varför du vill såra mig.
Jag och även folk i min närhet tar väldigt illa upp över hur du väljer att lägga dina ord.
Speceillt när du gör det såhär offentligt.
Jag kommer därför skriva detta inlägg till dig, och sen inget mer.
Jag e trött på att försvara mig och det jag känner.

Jag e väl medveten om att jag innan älskat.
Att jag trott att jag hittat mannen jag en dag skulle gift mig med.
Jag vet oxå om att jag för det mesta allt för fort slänger in mina känslor i bilden,
och på så sätt ofta blir sviken och ledsen.
Detta tycker jag inte ger dig rätten att skriva som du gjorde...
Detta är nämligen inte de lättaste för mig heller.

Att bete sig som en fjortis då och då kan jag bjuda på. När jag e kär, och då lite galen, skriker jag gärna ut min kärlek, skriver töntiga dikter, lägger ut foton, och pratar om killen som han vore en gud.
Kanske är detta för att jag faktiskt är romantisk o känslig,
att jag faktiskt har dom två sidorna som jag har så svårt för att visa.

Jag är inte världens bästa på att uttrycka mig i ord,
men jag känner o tycker minst lika mycket som alla andra.
Jag väljer därför att skriva de istället, just för att männsikor i min närhet inte ska se mig som en känslokall och okänslig bitch!

Jag e glad över hur alla vänner stöttat mig i detta.
Ni har varit till stor hjälp för både mig och Linus.
För även han har tagit väldigt illa upp över vad som skrivits här.
Men en sak ska ni veta... vår kärlek e stark, o vi låter inte några elaka kommentarer går ut över vårt förhållande.

Nu ska jag sluta älta detta och börja leva...

Kommentarer
Postat av: maria

så rätt fanny. jag önskade verkligen att jag var en lite datahacker så jag kunde ta reda på vem som skriver skit. men vet du vad som slog mig ?! denne "herregud" är bara en omogen barnrumpa som förmodligen är avundsjuk för att du är lycklig med linus. men såna bittra hönshjärnor bryr sig lundborgare inte om, för ni vet vad ni är värda och ni låter er inte trampas på. så fortsätt vara härliga, sprudlande fanny - med full av tankar och känslor, för du gör det så himla bra ! again fanny - we love you !

2009-04-29 @ 18:26:21
URL: http://mariaohlin.blogg.se/
Postat av: Linus

Me Love You 2 wery much... Du är den bästa för mig Fanny och det kommer du alltid att vara... Ingenting kommer att komma emellan oss, verkligen inte en så feg och omogen människa som den här "Anonyma" som tydligen inte har något eget o lycklig liv... Förstår inte hur man kan få för sig att skriva något som det här och sen kalla Fanny fjortis.. Väx upp för fan!!! Jag älskar dig mest av allt Fanny och det kommer jag alltid att göra vad än den här "Anonyma" och alla andra skriver och tycker... Du är den bästa...

2009-04-30 @ 00:41:00
Postat av: herregud

hahaha. vi får se hur länge det kommer hålla=D

2009-05-20 @ 00:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0