E-legitimation!?

Eftersom jag inte fått något besked om mina CSN-ansökningar efter nu mer än en månad gick jag idag in på "mina sidor" på CSNs  hemsida. När jag klickat mig runt en stund fick jag upp ett påstående om att ett brev skickats till mig eftersom ansökan inte var komplett!
Har jag fått något brev? - Nej! Hade jag 9 nya medelande på min sida? - Ja! Kunde jag klicka in på de? - Nej!
Varför nu detta? - Jag hade ingen e-legitimation uppenbarligen...
Med mina tekniska fingrar försökte jag göra allt för att lösa detta, men förgäves. Teknik, även om jag hade Vg i detta i skolan var visst inte min starka sida.
Istället fick jag ta till telefonen och sitta i en nästan 20 minuters lång kö för att sedan bli vidarekopplad till ännu en kö.
Den trevliga damen som då svarade fixade så att jag istället fick brevet hemskickat, något som jag trodde skulle ha hänt med direkten.
Internet e bara en massa klydd! O inte är e-legitimation något undantag! Men i detta fallet o antagligen i många andra skulle det ändå vara skönt att ha.
Kanske dax att slå min dator-tokiga bror en pling för lite proffshjälp?

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

Fixade precis E-legitimation till mig själv. Det var inte svårt. Iaf om man har Swedebank :)



Take care!

2009-08-10 @ 17:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0