hårlös!

Lill-skiten (Victor) överraskade mig på jobb idag, o överraskade mig, de gjorde han verkligen!
Jag såg först inte att de va han! Håret va avrakat o först trodde jag att Carro sagt fel när hon berättade att en "kompis" stod och väntade på mig utanför...
När jag väl fattade vem de va slog jag händerna för min mun och utbrast högljudt "De e ju min lillebror!"
Kul va de. De tyckte Vigge oxå. O tjejerna på jobb, som som vanligt när tjejer ser Vigge tyckte såklart att han va snygg... o faktiskt så såg han bra ut även utan hår (jävla snorunge som klär i allt!) - Bättre än jag trodde!

Imorgon blir de kräftskiva hos familjen Lundborg i Höllviken, superkul!
Vad det blir idag? -Ännu inte bestämt!


Kommentarer
Postat av: Linus

Idag blir det med mig älskling... =) Älskar dig jätte mycket...

2009-08-07 @ 20:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0