Onsdag!

Skatteåterbäringen va inte alls vad jag hoppades på, men den har dock kommit, gett ett litet klirr i kassan o efter att jag betalat mamma den lilla skulden jag har till henne är jag helt skuldfri o har ändå lite pengar över!

Lillasyster Vicky va här igår o höll mig sällskap när jag packade grejor. Riktigt mkt han jag med, o idag ska ännu mer göras!
Tvätten ligger i maskinerna, källaren är redo att röjas o sen är de bara det sista här i lägenheten ska göras!
Vi ska även ringa Padan (killen me lägenheten) idag. Försäkra oss om att vi verkligen får nycklarna på fredag.
Sen vet jag inte... So you think you can dance är ett måste, men innan de blir det nog inte mkt mer än packning faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0