Slut!

Också var det slut!
Idag skulle vara sista dagen på jobbet, men när Linnea skrev igår och frågade om hon fick ta min tid, så kollade jag runt mig i lilla lägenheten och bestämmde att de nog även va en bra idé för mig... För även om jag har hunnit med jättemycket så kräver en flyttstädning rätt mycket jobb och ännu mer energi!
Så nu var det alltså slut! Jobbet alltså. Det känns overkligt. Konstigt och overkligt, men skönt! Nu är jag äntligen i de skedet i mitt liv jag så länge längtat efter. Jag är på väg. Och det känns jävligt bra...

Imorgon börjar flytten oxå. Får iofs se hur mycket vi hinner med i.o.m. att Linus inte slutar för än klockan 4, men dock... I morgon böras de iaf! Helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0