23 år & 362 dagar...

...gammal är jag idag! Fyller alltså år på onsdag (Wie?) I.o.m. att jag för det första inte slutar för än klockan 18 den dagen och för det andra att det är dagen före nyårsafton så har jag bestämt att skjuta upp firandet tillsammans med mina kompisar till efter nyår någon gång. Familjen får komma en sväng på onsdag, men mer än så blir det inte!
När jag innan idag skrev med Malin så undrade hon vad jag önskade mig, och så mycket kan jag ju säga, att om ni inte vill ge mig pengar i handen så vill jag mycket hellre ha saker o grejer till Ella än något till mig. Kanske en sån där "gravid-pingla" som jag aldrig kommer till skott att handla själv, men någon annat önskar jag inte mig själv. Så! Nu vet ni de!

Dax att hoppa i badet tillsammans med min sötnos. Snacka om söndagsmys på hög nivå!


Sötast i stan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0