Det nya året...

Sov halva dagen idag... välbehövligt ska jag säga er!
Snart är det dax att dra ner till Höllviken för att fira nyår där, därför kommer jag uppdatera er om min födelsedag, kanske ett inlägg om året 2009 + nyårsafton först imorgon kväll.
Kan ju avslöja så mycket som att jag fick sååå mycket roliga saker igår. Speciellt till min lilla Ella. Precis som jag önskat! Nu ska jag in i duschen, sen välja kläder inför kvällen... Blir nog inget vidare komplicerat för en tjockis som jag =)

GOTT NYTT ÅR
2009-2010




Kommentarer
Postat av: Malin och lilla Oliver

Fina Fanny, du får vara tjock just nu, eller du SKA vara tjock just nu! Men du är inte tjock tjock, utan du är fint gravidtjock :) Med fina lilla Ella där inne ju :)

Puss o kram

2009-12-31 @ 16:12:09
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0