F´låt!

Mycket att göra nu... Först o främst har jag praktiken, som jag är på måndag-fredag 8 timmar om dagen. För det andra har jag (igen) blivit erbjuden att jobba i butiken utöver min praktik - något jag inte kan säga nej till! För det tredje är jag gravid och sover mer än gärna ca 9-10 timmar per natt och sitter gärna ner o bara tar de lugnt, osminkad, iklädd mjukisbyxor framför något dåligt tv-program!
Därför vill jag passa på att be er vänner, bekanta o familj om förlåtelse, och kanske framför allt förståelse varför jag ibland (eller ofta) inte kan hitta på något, varför jag inte ringer tillbaka på flera dagar och varför jag ibland blir tvungen att ställa in.
Jag har så fruktansvärt mycket annat att tänka på nu. Jag försöker göra det bästa för mig och alla andra, men ofta går det inte riktigt ihop. Jag är t.ex. väldigt glad o stolt över att ha blivit tillfrågad om jag kan arbeta på min praktikplats, o andra sidan kanske jag just nu inte borde! Det är svårt att säga nej.. Till mycket! Man vill lixom samtidigt som man inte orkar... Så jag får hoppas att jag orkar helt enkelt =)
Jag vill bara ha er förståelse, o samtidigt passa på att kanske säga förlåt... Om jag "glömt" bort er för en stund... De e inte meningen!

Kommentarer
Postat av: Bara din gamla kussi :)

Wow! Vad grymt att du blivit erbjuden att jobba på praktiken!

Och när jag läser detta (att du har så pass mycket) så blir jag extra glad att vi förmodligen ska luncha imorgon, så man får catcha up litegrann i alla fall! :)

Kämpa på Kussi och säg till om det finns något man kan göra för att underlätta! Förutom då att inte tjata ALLTFÖR mycket på dig! :)

Puss <3

2009-12-16 @ 15:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0