Insperation!

Plötsligt verkar lite av den gamla Fanny va tillbaka... O även om de som sagt bara e lite så har de inte kännts så här på länge faktiskt! Väldigt skönt! 
Jag fick insperation att börja skapa igen igår. Plötsligt ploppade ideér upp i huvudet och filmen jag o Linus kollade på var som bortblåst...
Jag skrev ner en del och har idag kvar de mesta i huvudet. Ska börja att rita upp skisser senare, oxå får vi se vad det blir av detta...

Ville iaf berätta för er, mina vänner, att jag känner mig bättre. Lite bättre iaf... O på nåt sätt så känts det som att "lite bättre" är en stor förbättring!


Kommentarer
Postat av: mariaohlin

vad roligt ! :) ser framemot det !

2009-12-10 @ 14:00:40
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0