Köttfärs-super-sås!

Har precis blivit serverad spagetti o köttfärssås av min Linus, o inte vilken köttfärsås som helst utan en EXTREMT god köttfärssås! Vet inte hur han lyckats men jag kunde inte få nog. Åt till jag trodde jag skulle sprängas! O att jag dessutom skriver om den i min blogg bevisar väl verkligen HUR god den va! WOW! Ser redan fram emot imorgon då jag ska äta resterna =)

Nu kan jag glosorna utan o innan. Väldigt stolt! Så imorgon e jag redo för förhör o skola! Imorgon blir det även en fika med söta Josse o hennes dotter, en tur till min praktikplats och en hel del inhandling inför helgen! På kvällen kommer nog mina bröder o hälsar på dessutom! Älskar fredagar - dom ger en sån frihet iom att jag slutar redan 12.30!

Nu blir de biggest loser, mammas pojkar, duschen, boken o sen sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0