Lördag!

Dagen spenderas snorandes i soffan. Cluless som går på 4an just nu är en "lagom-film" i dag känner jag!
Har redan varit en runda på Entre, handlat mat o sen käkat. Linus sover fortfarande inne i det bakfylle-stinkande rummet. Funderar på att väcka honom, men han va ju inte hemma för än 7 imorse, o jag om någon vet ju hur skönt de e att sova ut dagen efter...
Fy tusan va förkyld jag e... fortfarande! Någon me tips? Man får väl inte ta näsdroppar vid graviditet... har läst de nån stans har jag för mig =S


Kommentarer
Postat av: Malin och lilla Oliver

du får ta näsdroppar, MEN inte vilka som helst. Gå till ett apotek och fråga om hjälp så hjälper dom dig.

Fundera på om gravida får ta sinova forte?? Tabletter som hjälper kroppen att bli fri från förkylningnen! Dom finns iaf också på apoteket!

2009-12-26 @ 16:27:01
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
Postat av: mariaohlin

bravo friskus funkar för mig, men jag är ju inte på smällen. annars tycker jag bara att du ska gosa upp dig i soffan och tänka BARA på dig själv. då blir man frisk sooner or later. :) <3

2009-12-26 @ 19:18:50
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0