Magen i vecka 21

 

Tjocke! =)


Kommentarer
Postat av: Gabby

Finfin mage!=) Vad gulligt med en liten Ella=) Ja de är nästan säkra på att det är tvåäggstvillingar. Ja jag har mina två hästar men måste nog försöka få iväg en av dem på foder iaf, då tiden inte kommer räcka till. Man kommer ju ha ganska så fullt upp, haha! ja förstår att du saknar det men du kommer hitta tillbaks. Ja precis tvinga på dottern sedan hehe. Vad roligt med florist. Har hört bra rykten om den skolan där du går. Jobbar inte nu längre då jag har ett så tungt jobb och anses ju som en riskgraviditet så tar det lugnt här hemma just nu:) Kram kram!

2009-12-01 @ 17:31:01
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Malin och lilla Oliver

Va fin mage du har Fanny :) Men en liten en tycker jag allt :)

Nu är vi på plats och våra dagar börjar se ut som vanligt igen :) kram på dig

2009-12-02 @ 19:37:59
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0