Present till 18åring!?

Fan va jag klagar hela tiden i min blogg. Märkte de när jag läste igenom de senate inläggen! Vill ju inte "martyra" mig, men samtidigt är det inte lätt att komma ifrån ämnet när man känner som man gör... Inte detta jag ville ha sagt egentligen utan har faktiskt en fråga till er, kära läsare...
Lillasyster fyller 18 år om 2 dagar och miss pank (jag) har ingen aning om vad man kan ge till en 18åring som inte kostar en förmögenhet men samtidigt uppskattas. Någon som har förslag?



Vackra Vickan <3


Kommentarer
Postat av: mariaohlin

ska vi lägga ihop ?

2009-12-08 @ 22:48:24
URL: http://mariaohlin.blogg.se/
Postat av: frida olsson

fanny du kan lugna dig, hon förtjänar inget :D

2009-12-09 @ 21:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0