Känslor och Mc Donalds reklamer...

Kanske är det just trösten jag behöver.
Värmen och uppskattningen från en annan människa.
Kanske behöver jag inte hitta mig själv genom att plåga mig igenom något.
Kanske behöver jag sparken i röven av någon annan istället för att sparka på mig själv när jag redan ligger...

Jag kan bli sårad.
Det är jag väl medveten om.
jag kan såra.
o de e nästan ännu värre...
Men jag får ta risken.
Jag kommer inte låta detta rinna ut i sanden bara för att det "ska va så"
För att jag borde.
Jag e lycklig över det som hänt, och när jag fortfarande kan le efter 6 timmar utan cigg o en helvetesdag på jobbet vet jag att jag nog inte borde gå tillbaka till mitt vanliga liv.
även om dom flesta nog skulle säga annat...

Helgen närmar sig o så även londonresan.
6 dagar kvar tills jag lämnar snötäckta malmö för regninga london.
Jag lämnar abba för beatles, Cola zero för pints

Se upp London, Ni klarar knappt en Lundborgare.
Nu vankas en till =)

Måste passa på och hissa Lilly Allens låt "fuck you very much" - Lilly, du rockar!
Något annat som rockar e ju Mc Donalds nya reklamer för Happy meal, jag e extremt nördig, men dom e roliga!

Kommentarer
Postat av: maria

ååååh , jag älskar också "BOSSA IS RIGHT"

2009-02-19 @ 22:16:03
URL: http://mariaohlin.blogg.se/
Postat av: maria

BOSSE, skulle det ju vara givetvis ;)

2009-02-19 @ 22:16:48
URL: http://mariaohlin.blogg.se/
Postat av: elin

åhhh avis london e supermysigt! när du kommer hem får vi ta en ölfika :) kram elin

2009-02-21 @ 21:42:01
URL: http://ektras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0