2 kraxar i källartrappen

Mardrömmar även inatt... vad e de för fel på mig?

Igår började jag o L ta tag i allt mög som vi har i källaren och plöjde igenom nästan hälften av våra grejer på knappt 2timmar... imponerande! - Om jag får säga de själv!
Nu är jag därför i ännu mer behov av loppis... Jag har nog 4-5 flyttkartonger hittills med kläder, böcker, skor och väskor som bara väntar på att få ett nytt hem... o jag, jag väntar såklart på stålarna! =)
Ajja, De får blir när allt e utrensat o färdigt. Först o främst måste vi flytta, städa undan allt här och komma iordning i nya lägenheten... Men sen. Då jävlar!

Nu väntar 7 underbara dagar på jobb innan man e ledig en (!) dag igen. Sorgligt, men sant!
Efter de e de iosf bara drygt en vecka till jag sen slutar, så får ta de me ro... Detta fixar jag - Även om det just nu känns väldigt tungt...

Nu e de dax för en dusch!

Bye bye mina vänner!

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

gucke, jag provar gärna skor :D

2009-07-31 @ 10:07:07
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0