En månad...

Efter vår pizza med vitlöks-sås (båda hemmagjorda) gick jag o Älsklingen en lång runda i pildammarna.
Vi pratade om vår framtid, om hur onödigt många gäss det finns, om flytten, om eventuell roadtrip till ullared och om hur otroligt kul de e att klättra i träd. (de sistnämnda övervägde vi t.o.m. för en stund att göra, men ångrade oss snabbt!)

Imorgon kommer kussi förbi för att hämta de sista grejerna. Förhoppningsvis plockar hon upp något ätbart oxå, så att vi latmaskar slipper anstränga oss allt för mkt innan jobbet stundar!
Sen ska de surras på hög nivå, krängas käk o hälla i oss massa zero. Kussarna special DELUX!

Planeringen för flytten snurrar i huvudet så att jag nästan blir yr!
Jag vill planera ALLT. Veta allt och göra det NU!
Det är en månad kvar tills lägenheten blir ledig, och för viss del kan detta inte verka länge, men för mig känns det som en evighet!
Imorgon kommer iaf farsan hem. Då får jag planerat med sängen o dylikt iaf. Det känns bra. Lite som får göras...

Jag längtar såå!
30 dagar. En hel månad!
Sen är det på riktigt.
Jag o Linus - vårt liv o våra grejer.
Snart snart snart! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0