Inget flyt i flytten...



Mycket prat och känslor om flytt just nu.
Jag är i en situation där jag måste chansa. Vad jag än väljer att göra.

Det finns både negativa och positiva möjligheter i allt. Men hur vet jag att jag gör rätt?
Och i vissa av dessa situationerna, Hur ska jag kunna klara det rent ekonomiskt?

Pressen e stor, och frågorna många.
Jag vet att jag nu sitter i ett läge där det inte bara handlar om mig själv längre...
Ändå måste jag sätta mig själv i första hand.
Det kommer sluta illa annars. Det vet jag!

Kan någon hjälpa mig?
Har någon svaren, eller ska jag som jag för alice innan föreslog - lägga alla förslag i en burk, blund o bara ta ett?
Jag vet inte...
Fan va detta suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0