Längtan efter dom två "L:en" - Linus o Lägenhet!

Sitter i sängen o väntar på att älsk ska dyka upp.
Hans fina ord gjorde mig nästan rörd till tårar innan när vi pratade med varandra,
för att även om Linus ibland inte förstår de så berör han (på gott och ont) mig så mkt mer än vad han för det mesta märker.

Inget mail från morsan än... iofs så pratade jag med henne för bara några timmar sen, men vill HA! Vill VETA!
Kontakter verkar vara allt man behöver i denna världen. Eller en jäkla tur... och det har jag ju inte ha mycket av, som vi alla vet!
Lägenhets-grejset e jobbigt. För att även om det e spännande som tusan så tar det mycket energi. O just nu vill jag inget annat än att bara vara säker. Ta reda på datum, planera, fixa, drömma och längta.
Förhoppningsvis gör jag det snart. Håller alla tummar som bara går för det, iaf!

Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag o älsk laga finmiddag (för att vara oss iaf) Kött, pommes o sås ska vräkas här hemma lite senare. I LIKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0