Mardrömmar...

imorse vaknade jag av att jag skrek rakt ut.
Igår vaknade jag med en känsla av starkt obehag över vad jag egentligen var kapabel till (iaf i drömmen)

Jag drömmar om att jag slåss, att folk jagar mig. att träd är efter mig och att det är lövens fel (undrar seriöst om de e något fel!)
Skitläskigt e de iaf!
Önskar bara jag förstod lite mer... Drömtydning e spännande som fasen, för visst tror jag att våra drömmar försöker säga oss något... i en väldigt konstig form, dessutom!


Nu väntar jag på att lilla Malin ska höra av sig. Ska kanske träffa henne idag. Om lillchefen Oliver (Malins snart 2 månader gamla bebis) vill, vill säga!
Sen ska brossan o söte-Maria hämta Linus säng som Maria ska ta över nu när jag o Linus flyttar ihop! Får hoppas på att träffa dom en stund då oxå...

Nu e de dax att ställa in smöret i kylen. De har stått här sen frukost... äckelpäckel!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0