Oxå va de fredag igen...

Vilken fruktansvärd värme!
Kom precis hem från stan. Inhandlat present till Sofie och vodka till mig och L!

Jag borde verkligen städa här. När jag ser mig runt i lägenheten mår jag dåligt... Det är inte mycket som behövs göras egentligen, men att i denna hetta ens tänka på att börja städa gör mig gråtfärdig.

Har fått en släng av shopping-sjuka! Kanske för att jag vet att jag inte kan handla något just nu. Har inte råd! Ändå kan jag inte låta bli att kolla in sommarens alla fina klänningar, skyhöga pumps och gladiatordojjorna som sitter på alla flickors fötter i sommar. VILL HA! MÅSTE HA! Men kan inte få =(
Nästa lön. NÄSTA LÖN! då jävlar ska de shoppas!

Ikväll blir de lugna gatan för att imorgon jobba, festa, dansa o dricka. Kanske blir ett kvällsdopp me Fritte oxå. Får se om hon har någon ork efter jobbet...

Dax att ta tag i de här då? Japp. De e de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0