Rockbjörnen!

Klockan har redan hunnit bli kvart i 2 på natten.
Är nyduschad och som vanligt inte ett dugg trött! Dessutom e jag hungrig, men står starkt emot för att kunna somna rätt så snart iaf...

Imorgon ska jag träffa Mammi på lunch.
Blir väl som vanligt en massa skitsnack, men oxå uppdateringar om jobb och lägenhet.
Förhoppningsvis får jag även svar från skolan om hur vida CSN tänkt sig skicka papper eller inte.
Man borde väl inte klaga, så pass mycket stöd vi får jämfört med i andra länder, men på något sätt tycker jag alltid det blir problem på något sätt när man blandar in csn...

Imorgon ska jag oxå träffa L. Har inte träffat honom så mycket de senaste dagarna, och saknar väldigt mycket att vara med honom. Bara jag o han. Mysa, prata. Bara ta de lugnt o vara kär. De e underskattat, även om jag aldrig innan tyckt så...

Så mycket känslor just nu. Så mycket att ta tag i. Att planera, att göra.
En positiv, men stressande känsla...
När maniska Fanny kommer ur sitt skal går hon inte att stoppa.
Tyvärr vill jag då även att alla och allt runt omkring ska fungera exakt som mig just då. Och när inte de går blir jag extremt nervös och uppstressad.
Inget allvarligt nu, folks. Detta handlar om att jag vill, så snabbt så möjligt, få iordning på saker o ting. Att jag vill planera, bestämma och veta vad som händer.
Det blir bara lite mycket ibland. Både för mig själv och för min omgivning.
Men de blir bra. Just nu är det mesta i mitt liv väldigt bra. Helt underbart faktiskt.

Nu blir de sängen. Där ligger "rockbjörnen" o väntar.
Alice tvingade på mig honom, eftersom hon tyckte synd om detta tyg-stycke.
Han fick inte plats i hennes tältsäng eftersom hennes mjukishäst (!) redan tar en del av platsen... Suck!


Min sängkamrat för natten - Rockbjörnen!

                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0