Hemmafrugan - Fancy delux!

Efter telefonsamtalet me kuss känns allt så mkt bättre.
Jag hoppas bara att vi fortsätter på denna väg.
För att förr eller senare få en ännu bättre relation till varandra... Men nu ser det som sagt ljust ut!


För övrigt agerade jag hemmafru idag och lagade falukorv i ugn (me tomat, lök o ost) och hemmagjord potatismos (utan elvisp!) till mig o linus. Blev frustrerad över mina matlagningskunskaper o funderade starkt på att sticka iväg o hämta mat till oss istället, men eftersom vi börjat så bra nu, jag o linus, och dessutom handlat hem mat för nästan 2000 spänn så lyckades jag tillslut ta mitt förnuft till fånga o med en rejäl klick senap servera en utsökt (läs "helt okej") måltid...

Nu ligger han o nannar. L alltså!
Fläkten står på bordet brevid och brusar (skitstörigt ljud. Jag får hela tiden för mig att jag satt te-vatten på spisen, för de låter som att det kokar!)
Jag borde nog stänga av den, men de e skitvarmt!
Så frågan är alltså... Värmeslag o svett i mängder eller dunderförkylning alá cypern 2007? (AC på högsta inne på rummet o 40 C utomhus va uppenbarligen ingen bra kombination!)
Nä! Jag stänger av den.. snart!

Nu blir de scrubs, paradise hotel danmark o sen sova.
Jobbet börjar tidigt (10.00) imorgon så inte ens för mig är natten ung...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0